lördag, december 09, 2006

Blind körde bil berusad

Härligaste rubriken i SvD idag. Sidan 41. Det handlar om förre Ajax-tränaren, Danny Blind.

Hade faktiskt grymt kul igår, vi var på What a Waster . Jag ska aldrig mer sätta min fot på ett ställe där jag inte gillar musiken, rolighetsnivån höjs med 3742135980 om man inte går därifrån med gonorré i öronen. Tog en jävla stund att komma hem och mina skor blev genomblöta, men det gjorde inget för på det hela taget så var det bäst.

Jag skrev mitt mobilnummer på baksidan av ett kvitto till en kille som jag ska köpa studentskivebiljett av. Han skrev ett medelande på ett annat kvitto till Sofie i min klass som han kände och påstod var hans äldsta kompis. Hur bra som helst.

Snart ska jag, pappa och Kalle åka till Sollerön, det ska bli grymt skönt. Jag har inte vart där på hela hösten.

sort things out. skriva bokrapport till svenskan -
pynta julen

Inga kommentarer: