tisdag, februari 20, 2007

Åka eller inte åka?

Idag släppte de ytterligare 20 band till hultsfred. Som jag inte alls var sugen att åka på. Det känns så ovärt. Men - Hultsfred är ju hultsfred...

Minussidan:
- det börjar en dag efter min student, alltså 14/6. Missar uppvärminingen och minst halva första dagen.
- biljetten kostar 1700 spänn
- bokningarna är så tråkiga att man kan somna stående (idag släppte de Sahara Hotnights.. som kommer till hultsfred varje år! Tråkiga hårdrocksband och Ozzy Osbourne. Timuktu. Åh wow. som förra året! och året innan det! Och de som man vill se kommer till Peace & Love)

Plus:
- det kommer bli kul oavsett om jag väl kommer dit
- va-ha-arför skulle de boka Säkert! ?

Nu är det för övrigt 5 minuter tills jag måste gå till skolan, och jag har inte klätt på mig eller torkat håret.

1 kommentar:

... sa...

Vänta till april och se om det är vettigare band då. Så gör jag iaf ^^