torsdag, mars 22, 2007

stoppa mig juni

10 postmoderna poäng till mig för användande av kent-låtnamn som rubrik till egocentrerat blogginlägg.

Har haft lite bloggtorka under veckan. Tror att det beror på att jag är sjuk, samtidigt som att skolan långsamt dödar mig. klaaagaaa klagaa klagaa

Jag skulle ha vart med i retoriktävlingen i skolan idag. Det hade vart grymt kul, men att skriva ett tal ovanpå allt annat blev lite mycket.

Hm, tonen i det här vart inte så uppåt, men å andra sidan är jag så jäkla matt av allt som händer att jag inte riktigt orkar anstränga mig för att vara cheerful. Hagnesta Hill är veckans soundtrack. Melankoli när det är som bäst!

1 kommentar:

Zen/Code Apprentice sa...

Du.

Inte fan får du några post-moderna poäng - möjligtvis, och då menar jag bara möjligtvis, om världen är på ett särdeles bra humör den dagen - kan du få ett poppar-poäng. Eller två.

Rock on, rockbox...