fredag, augusti 18, 2006

die motherfuckers!!

Andra luskuren! Första var tydligen värdelös eftersom jag hittade levande löss igen bara 2 dagar efter. Nu har jag inte schampot utan the real deal. Det ska sitta i 12 timmar. Nu borde de dö! Jag är inte sugen på att gå tillbaka till skolan med kryp i håret. Usch usch och fy.

Imorgon ska jag upp tidigt och åka tåget hem igen. Det är planeringshelg med scouterna och det är också en mycket bidragande orsak till min ovilja gentemot hyresgäster.

En annan underhållande faktor i mitt liv just nu är att min käre fader har blivit av med körkortet... Han körde 106 km/h på en 70-väg. Omdömesfullt. Det innebär också att han inte kan övningsköra med mig och inte heller med min lillebror. Däremot så kan han övningsköra med min 6 år yngre bror och med min 15 år yngre bror. Om han lyckas behålla kortet tills dess, det vill säga.

yours truely /lusan

***ett meddelande från lusifer; kontanter, mat och mycket små skyddsdressar tas tacksamt emot på adressen Lusifer c/o Susannas huvud, 666 66 SOLLERÖN. Även hundmat till min luspudel accepteras***

-dudumdum tish-

2 kommentarer:

... sa...

vettigt av honom, eh nej!
du skulle sökt handledarutlåtande innan...

detdär lusmedlet är bättre än schampo!

Hampus sa...

Löss är läskigt, fast man slapp skolan när man hade det i lågstadiet..