torsdag, augusti 03, 2006

kroppkakor

ligger i min mage. Klarade två. Men ganska gott är det.

Idag har jag åkt till norra öland med mamma och L. Det var trevligt, vi var vid källa ödekyrka och efter det så fikade vi i en kohage inte så långt därifrån. Fick tyvärr inte tilfälle att klappa någon av kossorna, men vi såg dem på håll. Sen dumpade de mig i en timme i borgholm medan de åkte och köpte kroppkakor (på ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter men det ska vara det bästa och de som bor på öland köper sina kroppkakor där om de inte gör dem själva så om jag bara hade kommit ihåg det sabla namnet hade jag nog gjort lite gratisreklam här).

Dagens anledning att bli EMO och skära upp handlederna: Mina nya fina bacon&egg band aids, dvs plåster formade som baconskivor och mindre formade som stekta ägg. Har bara ett på mig över mitt muterade melanom-födelsemärke (eller vad det nu är?) och jag känner att det inte är riktigt nog. Blir nog till att plocka fram rakhyveln/brödkniven/skridskon/whatever vasst tillhygge.

see you around

Inga kommentarer: