söndag, september 24, 2006

14 dagar kvar...:)

Nu är det nästan höst. men solen har dröjt sig kvar. skönt.

höst= min födelsedag! :) exakt två veckor till myndig! Sen är det ju i och för sig teoriprov dagen därpå som jag måste börja plugga till, men allt har sin tid.

Fredags var det fest, igår var det sova och idag var det magdans. det var gryyymt kul. Det börjar funka lite bättre nu, förra gången tvivlade jag allvarligt på att jag har synapser som räcker ner till fötterna. Det funkade bara inte! Pas-de-bouréerna börjar dock komma tillbaka nu.

Har en religionsuppgift att gör nu egentligen. men det vill bara inte. ska gå upp imorgon bitti, tidigt och fixa.

Mitt liv är reducerat till en 2do-list.

1 kommentar:

... sa...

jag känner igen den där att göra listan.
väldigt trist tingest faktiskt.