måndag, september 18, 2006

artonde dagen, nionde månaden

Jag gillar verkligen min nya mobil, den som jag vann. Funkar väldigt bra som mp3spelare också. great. I Niklas M3 hade den fått 8/10 och var bäst i test i deras musikmobilundersökning. I ett tidigare nummer om bara nya telefoner hade den fått 9/10. Den förtjänar det! Det känns redan nu, efter bara fem dagar tillsammans som att vi kan bli väldigt bra vänner, den och jag. Den är f ö döpt nu också. När jag öppnade syncningsprogrammet för första gången i går så kom det upp en ruta som frågade vad jag ville kalla min mobil. Efter noga eftertanke har jag bestämt mig för Mercedes. Det är vackert. :)

Dagens band: Clap your hands say yeah
Dagens pryl: Mobiltelefon
Dagens miss: Skolfoto 12.00 (inte 13.00 alltså)
Dagens film: Hotell Rwanda (såg början idag på geografin..grym!)
Dagens svåraste: Matte i en timme och tjugo, till fyra.

Inga kommentarer: