måndag, september 18, 2006

Mr Reinfeldt

Välkommen till posten! Igår var vi med om ett stycke nutidshistoria. Om det var bra, dåligt eller plusminusnoll får tiden utvisa. Känns skönt med lite förnying, det behövdes. Vi var ett par stycken hemma hos Jakob igår som följde det mer eller mindre, käkade äppelkaka och drack te. Det var ganska mysigt.

Mormor fyllde 80 i helgen. Hon hade öppet hus i en lokal i Mora. Hon var rädd att ingen skulle komma - men jag tror fan att hela Mora var inne och vände med en bukett. Om man har 150 gäster på sitt 80-årskalas känns det som att det har gått bra i livet.

Igår bilade vi hem ganska snabbt så att jag skulle hinna till min danslektion. Det var jättekul! Magdans är precis som man tror att det ska vara, ganska porrigt det vill säga. Men som sagt, kul också. Jag tänker INTE säga vilket datum uppvisningen är ;D

Annars rullar det på som vanligt numera. Idag är det skolfoto så jag panikblekte hårrötterna innan jag stack iväg igår. Det vart lite mörkare än önskat, men helt klart ok. Synd bara att fotot säkert av tradition kommer bli mindre lyckat..:)

puss

1 kommentar:

... sa...

Så det var magdans du själv skulle utöva, jag tror du för öva lite på att andvända din handsfree ;)