fredag, juni 30, 2006

fredag!

Godmorgon, har bestämt mig för att inte sova länge idag så jag gick upp när jag hörde att de andra var vakna. Det var riktigt bra att gå upp tidigt igår också, dagen blev så lång!

Det var jättetrevligt hemma hos J igår, min blåbärspaj vart skitgrym. Jag är drottningen av att baka. Fick för ovanlighetens skull sällskap hem av A, hon bor ju så nära nu. Vi tog 118 och åkte därför på lite sigtseeing i hela nälsta, men annars är den bussen ok. Chauffören var värsta juste och lät mig åka gratis trots att jag skulle jättelångt. Han bara "näää det är lungt" och vinkade förbi mig när jag tog upp min tjuga. Man kan bli glad för mindre.

När jag väl kom hem hade de glömt att hålla dörren uppe för mig så jag fick ringa till pappas mobil så att han kom och öppnade. Sen skickade jag ett par sms och somnade gott runt kvart i ett.

Checklista idag: (30/6-06)
-Ringa länsstyrelsen efter klockan 9 [x]
-Köpa present till N [x]
-Bada? (läste i DN nyss att det är 18 grader på ängbybadet.. shkjönt) [x]

Vi åker till dalarna i morgon bitti. Hade hoppats på söndag, men aja. bättre än att åka ikväll i alla fall.

Undrar när N vaknar?

Inga kommentarer: