tisdag, juni 27, 2006

Kära dagboken 3

Ok, nu är det morgon igen. N skulle till allergimottagningen så jag gick hemåt med hela min stora väska med packningen från dalarna. Kom på efter ett tag att jag kunde ha den på ryggen, så gick det lättare. Tyvärr har jag lyckats lera ner hela handväskan, såna som jag ska inte ha en sån. Den var så gul och fin, nu är den fläckig. Aja, den går i 30 grader.

Idag ska jag ringa A och prata med henne lite, vi har nog inte setts sen dagen efter skolavslutningen, det känns lite b. Annars så är planerna inte så omfattande - N skulle ringa när han var klar hos doktorn. Så det är väl bara att vänta.

Bör kanske läsa lite i körkortsboken...usch. Lite nervös för intensivkursen.

Puss.

1149
sitter och slötittar på MTV. Videon till Nerina Pallots - Everybody's gone to war är ganska rolig..:)

Inga kommentarer: