söndag, juli 02, 2006

gäääsp

Nu har jag tvingat mig själv att gå upp så att jag kan läsa i körkortsboken. Tjohooo.
I..must..not..sleep.

Läste några andra bloggar igår, bland annat the notorious Washingtonienne, som handlar om en tjej som jobbar för någon senator i Washington och hur hon har sex med 6 olika killar samtidigt..simultant..parallellt. Alltså inte samtidigt, samtidigt, men ni förstår. Adressen är www.washingtoniennearchive.blogspot.com och ska vara någon sorts blogglegend.
Sen är www.svinstian.blogspot.com bland det roligaste jag någonsin läst. Rekommenderar starkt Inlägget "Sveriges tråkigaste torg?" från 2006-03-05. Jag skrattade stört mycket:)

Någon som har några andra tips?

Dagens kuriosa: Idag har jag och N varit tillsammans i 21 månader. <3

Nu ska jag gå upp och kolla på Aladdin med min lillebror. Fuck körkortsboken.

Inga kommentarer: