måndag, juli 31, 2006

åh. äntligen

..idag kommer mamma<3<3

ångrar lite att jag inte åkte till vässarö, jag hade extremt tråkigt igår. Men å andra sidan har jag träffat mamma kanske 4-5 dagar sen midsommar. Är på biblioteket igen, de hade stängt igår så jag kände mig lite avklippt.

det här hände igår:
-Jag hittade en död fågel utan huvud i min trädgård
-Jag försökte hålla i en begravning fast den misslyckades för att jag inte vågade flytta på liket
-Jag pratade i telefon med 1) Mamma 2) N 3) A 4) Pappa 5) N igen
-Jag tvättade håret i Kalmar sund.

Detta var dock bättre än i lördags då jag gick till HM två gånger och prövade samma t-shirt båda gångerna.

Koola saker införskaffade de två senaste dagarna:
-Leopradmönstrat hårband
-Vitt diadem

Andra saker införskaffade:
-typ 3 ton godis



over and out

Inga kommentarer: