lördag, juli 01, 2006

Tröttis. Och pluggis.

Från Bengts trafikskolas hemsida: (http://www.str.se/hemsidor/index.asp?strnr=1927&filial)

"Innan du kommer till Mora måste du jobba igenom teorimaterialet ordentligt."

Oops.

Aja, jag har läst lite mer än halva boken. jag har ju hela imorgon på mig. Har ställt klockan på ringning klockan 9 så att jag kommer upp i tid. Det blir nog bra, jag har ju läshuvud så...

Har ju inget att sitta uppe och göra, eller någon att snacka skit med till småtimmarna så jag borde komma i säng tidigt.

SMS-konversation mellan mig och N, nu tidigare:

Jag: "Hej, vad har du på dig?"
N: "Samma som när du gick i morse, själv då? :)"
Jag: "Stentvättade jeans som slutar straxt under brösten, instoppad katten Gustav-tshirt. Tubsockor."

- jag loggar in på msn -

N säger:
det lät inte så jälva sexigt det där
Sanna säger:
nää, det var lite det som var meningen..
Sanna säger:
ville du ha något sexigare?
N säger:
man hade ju kunnat hoppas

- jag skickar nytt sms -
Jag: "Nästan ingeting."

Sanna säger:
nudå?
N säger:
okej det var bättre
Sanna säger:
kan tor det=)
N säger:
jag sitter här endast ikädd en smutsig vit t-shirt och ettpar gummistövlar
N säger:
vad tror du om det?
Sanna säger:
...groar
Sanna säger:
är det katten gustav på t-shirten?
N säger:
nä, min är helt vit
N säger:
eller var
Sanna säger:
äsch då. då blev det svårare
N säger:
nu är det fläckar av kötfärssås på
Sanna säger:
åh, mums
Sanna säger:
*får kåtslag*

Namnen något fingerade. Detta är det närmsta jag kommit c6 och helst så håller jag det avståndet...:)

Inga kommentarer: