lördag, juli 29, 2006

öland

ojojoj. första gången på MYCKET länge jag sitter vid ett tangentbord, därav det ganska långa uppehållet i bloggen. På hmm.. 12 dagar. Det är nästan två veckor sen.

anyways så har jag nu fortsatt min landställestour. De senaste två veckorna har jag varit i södermanland (på min mors sambos ställe) och i blekinge (N's hangout) och nu befinner jag mig på öland, i färjestaden där mamma har en stuga som är seriöst den minsta stugan jag varit med om. Men än så länge är jag här själv, Mamma och O kommer i övermorgon. Känner mig duktig som kan klara mig själv:)

själv och själv. Jag gick förbi huset där mina barndomskompisar H och C bor på sommaren och de var hemma, så nu har jag ätit middag där två dagar i rad och bara sovit "hemma" en av de två nätterna. Det är lite roligt, mamma och deras mamma (K) sommarjobbade ihop i kiosken på campingen för 1000 år sedan och min pappa och deras pappa (W) gjorde lumpen ihop. Freaky..:P

Idag går förresten cykeltävlingen öland runt av stapeln. Klockan sju imorse åkte de iväg härifrån färjestaden för att besegra ölands mäktiga..hmm... 22 mil:P:)

ah shiesse, 3 min kvar på lånetiden i biblioteket! måste skynda kolla allt annat.

puss

Inga kommentarer: