måndag, november 06, 2006

låten ljög

tyvärr var den här måndagen inte så speciell. Tyvärr lite under medel.

kom sent till geografin
hade tråkigt på svenskan
sumpade mitt betyg i religion
fick tillbaka prov på matten

Dagens citat:

"Alla behöver ju lite oral stimulans"
-Inger, min svenskalärare. Hon syftade på godis till nationella provet.

"Fredrik! Tycker du att Saddam Hussein ska avrättas med hjälp av... eh... dödshjälp..nej! vad säger jag?"
-Sten, min religionslärare tappar bort sig i papper och frågor

"Jag tog också självmord!"
-Sandra H berättar vad hon hade för etikämne.

och sist men inte minst, på religionen:
Jag: Ja katolska kyrkan är så jävla dumdristigt pliktetiska om abort! Påven sa...(blabla och så vidare lång utläggning om dumma katoliker)
-min lärare ser ganska knockad ut-
Ella: (viskar) asså bus. han har vart katolsk präst.

1 kommentar:

... sa...

tja, men, han kan ju inte neka dig ett betyg för ditt synsätt, om han gör det ska jag slå honom, hårt!