onsdag, november 08, 2006

skolan börjar tio

så nu sitter jag här och fixar nya låtar till mobilen. Hur bra som helst.

Det lär i och för sig ta den timme som är kvar innan jag måste gå för programmet till, disc2phone är fruktansvärt långsamt. Jag skämtar inte. Stört jävla sakta går det. Annars har jag inget att klaga på mobilen eller något av det som följde med. W810i<3

Behöll bara Clap your hands say yeah (förlåt att jag tjatar om dem hela tiden men de är typ de bästa någonnågonsin) och sen fyllde jag på med lite musik som jag fick från Robins ftp igår kväll. Sting av dåligt samvete, förlåt Cardigans, och hmm, Coldplay med.

Underligt nog har jag inte bloggat om lexusen. Däremot har jag berättat om den ..live?.. för typ alla jag känner. Och några till som fick lyssna i förbifarten.

http://www.svd.se/statiskt/tavlingar/lexus/finalister.asp

Någon som ser ett bekant namn i listan på finalister på kapitel 33? :) Det är 0,25% chans/risk att jag vinner, men det vore ju juste att ha en egen 350 000 kronorsbil innan man ens tagit körkortet.

Men det är också på g! Fick handledartillståndet till morsan förra veckan. wuppie

Frukost y'all!

Inga kommentarer: