onsdag, november 08, 2006

översocial, anyone? :)

Kollade på blocket igår efter biljetter till bebisförödelserna (eller ja, till Pete Doherty the one man cirkus, egentligen).

"Hej, susanna heter jag. Din biljett till babyshambles, är den såld eller?"

"Ja tyvärr är dem det. Vill så gärna gå själv så det kändes svårt att sälja den."

"Äsch då. Aja, jag får väl skylla mig själv som missade biljettsläppet. Ha det så bra!"

"Haha. Aa tyvärr. En fråga bara. Vill du gå dit för musiken eller är för herr doherty? :)"

"Aa, ledsen för det töntiga svaret, men det är pete som lockar. :) det finns så få knarkande rockstjärnor i sverige. Tänkte vara med om lite nutidshistoria.."

"Haha. Så dåligt är det ju inte. Han är ju min största idol på planeten:P. Men det är ju mest för musiken:)"

"Ja i övrigt kanske du inte har valt den bästa förebilden. Men han är ju ihop med kate moss så lite kanske man vinner på att vara bad guy?"

"Ja eller hur:) han är ju inte tilsammans med henne för utseendet:P men han är cool så han vinner allt på det:)"

Sen svarade jag inte. Men det är lite roligt att skicka sms med nån som man inte har nån uppfattning om whatsoever:)

Inga kommentarer: